Tahun 2018


Bismillah

Alhamdulillah tahun baru sudah membuka tirai. Terasa bersemangat dan lebih bertenaga untuk semua perkara, termasuklah peribadi dan kerjaya.

Maaf juga sebab menuju ke hujung tahun, saya tidak menulis langsung atas banyak sebab yang pelbagai. Tak gwiyomi langsung sebab tak konsisten menulis padahal bercita-cita nak jadi blogger famous. (muntah~)

Insya Allah untuk tahun baru ni, saya berazam untuk menulis dengan lebih aktif, berkongsi dengan pembaca tentang banyak perkara dan yang paling penting konsisten dalam hobi yang satu ini.

2017 telah saya tinggalkan dengan banyak perkara yang mematangkan. All the ups and downs really make me a better person. Dan semua yang mendatang, saya ambil semuanya secara positif (walaupun pada mulanya sukar) kerana dah terbukti, positive vibes always give positive results.

Untuk tahun baru 2018 ini, ada saaaaaaaaaangat banyak cerita best yang saya nak kongsikan. Doakan saya ada masa je untuk semua ni. Selebihnya Insya Allah ok.

So welcome 2018. Bersemangatlah!

Dhiya

No comments