McFlurry Durian D24 Sedap Tak?


Bismillah

Sekarang ni viral pasal ais krim McFlurry Durian D24. Sedap sangat ke?

Saya antara rakyat Malaysia yang tak melepaskan peluang untuk merasa sebab katanya diletak durian D24 asli. Heyyyy jangan main main dengan saya, hantu durian ini. Mestilah kena cuba! Bermula dari Jumaat lepas, beberapa kali saya cuba beratur di McD berhampiran pejabat saya, tetapi gagal. 

Nak dijadikan cerita, saya hanya berjaya membelinya pada hari Sabtu, jam 12 malam di McD lebuhraya KL-Seremban setelah banyak McD kami singgah dan cuba untuk beli tapi gagal. Gila kan?
Hahahahahha!
Durian McFlurry, 12 malam Sabtu, McD Lebuhraya KL-Seremban. Akhirnya!
Gigih sungguh. Tak tahulah apa yang diletaknya dalam durian McFlurry ini (selain durian lah~) Hahahahahah!
Tak sampai 12 jam, beli lagi! Tapi kali ni berjaya dapatkannya dekat dengan rumah sahaja dan tak perlu berebut beratur panjang sebab kebetulan kami keluar awal pagi Ahad tu untuk beli barang dapur. Huhuhu!
Ais krim kon tu perisa jagung tau. Bukan durian. Tapi rasanya ok jugaklah~
Jadi apa pandangan saya tentang McFlurry Durian ni?

1. Rasanya sedap. Saya boleh rasa serat durian dalam McFlurry tu. Jadi memang ori lah!
2. Memandangkan ais krim ni sangat viral, belian di McD samada secara pandu lalu atau beratur dalam kedai sangatlah memenatkan. Barisan panjang sebab semua orang pun nak rasa!
3. Marketing strategy McD ni memang terbaik lah! Sama macam kes ayam goreng McD dulu lah. Semuaaaa orang gila. Hahahhaha!
4. Please take note: Harga McFlurry durian ni mahal sikit tau! RM7.99. Jadi bersabarlah~
5. Jangan makan banyak-banyak. Manis. Tak bagus untuk kesihatan. Ceeeewah!

Korang, pergilah beli dan cuba cepat! Nanti dia discontinue, nangis pulak!

Dhiya
Dhiya Durian

No comments